Saturday, November 19, 2011

Open Letter To Any Residents of #Syria

*To Any Residents of Syria:

Please consider this an open letter, invitation, and request for anyone currently living in the country of Syria to contact myself for an interview.

Flag of Syria - A Sovereign Nation

I am seeking to discuss the events happening on the ground with those Syrians who are currently there. There seems to be much turmoil for those following the tweet hashtag #Syria, although a lot is garbled. A direct discussion is needed for an issue that is becoming more significant every day.

There are some people on certain subjects I agree with, and likewise others that I do not agree with. Regardless any open, and free discussions are always of benefit.

Those who are not living in Syria are encouraged to pass this on to friends, or family, or others who may be in the area, as I'm more than happy to talk with everyone, and anyone, regardless of race, view, political stance, etc.

Communications can be initiated through Twitter, at @XieonPolitics, or via Skype, e-Mail, or phone communications can be arranged. Xieon Politics stands by journalistic ethics, and anonymity will be protected if requested.

Respectfully,

Dave Harkins
Xieon Politics.
__________________________________________________________
*رسالة مفتوحة إلى كل سكان سوريا 

 شخص يعيشون حاليا في البلاد من سوريا الى الاتصال شخصيا للمقابلة.

أسعى لمناقشة الأحداث يحدث على أرض الواقع مع تلك السوريين الموجودين حاليا هناك. يبدو أن هناك الكثير من الاضطرابات في أعقاب تلك سقسقة hashtag # سوريا ، على الرغم من أن الكثير مشوه. وهناك حاجة لمناقشة مباشرة للقضية التي أصبحت أكثر أهمية كل يوم.


هناك بعض الناس على بعض المواضيع وأنا أتفق معه ، وغيرهم كذلك أنني لا أتفق معها. بغض النظر عن أي مناقشات مفتوحة ، ودائما ما تكون خالية من الفوائد.

ويتم تشجيع أولئك الذين لا يعيشون في سورية لتمرير هذا إلى الأصدقاء ، أو العائلة ، أو الآخرين الذين قد يكونون في المنطقة ، وأنا أكثر من سعيدة للتحدث مع الجميع ، ويمكن لأي شخص ، بغض النظر عن رأي أو العرق أو السياسية موقف ، الخ.


ويمكن البدء في الاتصالات من خلال التغريد ، في XieonPolitics @ ، أو عن طريق سكايب ، والبريد الإلكتروني ، أو الاتصالات الهاتفية يمكن أن تكون مرتبة. Xieon السياسة يقف الى جانب أخلاقيات مهنة الصحافة ، وسوف تكون محمية إذا طلبت عدم الكشف عن هويته.

بكل احترام ،










No comments:

Post a Comment

Disclaimer

A new disclaimer is currently being written, and will be posted in this space when available.